کاغذ دیواری

ساخت وبلاگ

کاغذ دیواری ها برای رهایی از یکنواختی رنگ در ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرند.

در واقع کاغذ دیواری ها نوعی پوشش و تزیین برای اتاق های مهم ساختمان محسوب میشوند. و امروزه از اصول مهم در دکوراسیون داخلی بشمار میروند.

کاغذ دیواری ها متناسب با مکان مورد استفاده می توانند دارای طرح ها ؛ مدل ها و حتی متریال متفاوتی باشند.

کاغذ دیواری هایی که دارای طراحی هایی مشخص شبیه به نقاشی هستند را کاغذ دیواری تصویری گویند و کاغذ دیواریی هایی که دارای الگوهای کوچک تکرار شونده هستند نیز کاغذ دیواری گرافیکی محسوب میشوند که  این مدل از کاغذ دیواری با سلایق ایرانیان سازگارتند.

از انواع روش های چاپ کاغذ دیواری نیز می توان به چاپ مسطح ؛ کلیشه ایی ؛ سیلک اسکرین و چاپ دورانی اشاره کرد.

کاغذ دیواری ها از نظر جنس دارای انواع مختلفی هستند که متناسب با قیمت و محل نصب می توان بهترین گزینه را انتخاب کرد به عنوان مثال کاغذ دیواری هایی که با پی وی سی روکش شده اند مقاومت بیشتری در برابر رطوبت و لکه دارند و به همین دلیل برای تمامی فضا ها حتی آشپزخانه مناسب میباشند ولی کاغذ دیواری های دارای آکریلیک سبکترند و در فضاهایی با رطوبت کمتر مانند نشیمن ها استفاده میشوند.از طرفی کاغذ های دارای روکش وینیل سخت ؛ بسیار در برابر رطوبت مقاومند ولی در برابر ضربه مقاومت کمتری دارن به همین دلیل استفاده از آن ها در محیط هایی مانند کارگاه ها پیشنهاد نمیشوند.

پس از انتخاب کاغذ دیواری متناسب نوبت به نصب این پوشش تزیینی روی دیوارها است. کاغذ دیواری ها در ایران معمولا به صورت رولی عرضه شده و توسط چسب های مخصوص کاغذ دیواری روی دیوارها نصب میشوند.

اغلب کاغذ دیواری های مصرفی امروزه قابل شستشو و ضد لکه و چربی هستند به این معنی که شما می توانید در صورت نیاز آنها را با دستمال مرطوب آغشته به مواد شوینده تمیز کنید.فروشگاه تزئینات داخلی دکور آفیس از جمله تولید کنندگان و وارد کنندگان کاغذ دیواری می باشد .

کاغذ دیواری ...
ما را در سایت کاغذ دیواری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مبنا kaghaz398 بازدید : 170 تاريخ : سه شنبه 1 مرداد 1398 ساعت: 13:51